marți, 27 iulie 2010

English Summer School- 19-23July 2010




Scoala de Vara de Limba Engleza, tinuta la Colegiul Ntional ‘Grigore Moisil’ din Onesti a ajuns la cea de-a patra editie. Este de mentionat ca acest lucru nu ar fi fost posibil fara ajutorul si efortul depus de doamna profesoara Mariana Bereczki, initiatorul acestui proiect.  Profit, asadar, de ocazie ca sa ii multumesc doamnei profesoare pt tot ce a facut si sa imi cer scuze din nou pentru ca nu m-am ocupat asa cum ar fi trebuit de responsabilitatile mele.

In alta ordine de idei, editia din acest an a fost un real succes, iar participantii la editiile anterioare sustin in unanimitate ca a fost cea mai buna de pana acum. Acest lucru se datoreaza,desigur, celor care au participat dar mai ales voluntarilor Peace Corps, Megan Hopper si Sarah Marie Busse pentru ca au facut din cursuri mai mult decat o experienta lingvistica. In aceasta saptamana am jucat jocuri educative si am purtat discutii despre salvarea si protectia mediului inconjurator, despre toleranta sociala/etnica/politica/religioasa si in ceea ce priveste orientarea sexuala, despre infuenta  reclamelor si industria care s-a dezvoltat in jurul publicitatii,despre perfectiune,  conceptul de femeie/barbat/mediu perfect si influenta mass-media in crearea ideii de perfectiune si multe alte subiecte actuale ale lumii modern in care incercam sa traim. Am avut multe de invatat, avem si mai multe de schimbat, insa plecam la drum cu idea ca se poate; in acelasi timp ne-am imbunatatit si capacitatea de a vorbi engleza si de a lucra in echipa. Cu alte cuvinte, am avut numai de castigat.

Ultima zi de scoala de vara, 23 iulie, adica de ziua mea, a avut loc la Harja- comuna Oituz. Acolo am jucat BBQ games(echipa mea,si anume White Horses, a castigat cupa desi nimeni nu ne mai dadea vreo sansa), am pregatit un gratar si am avut o zi grozava alaturi de gazde, copii si adolecentii de la un centru de copii de acolo. Pe scurt totul a fost minunat si asteptam cu nerabdare editia din 2011.

A,am sa revin probabil cu ceva fotografii atunci cand le voi avea.

Un comentariu: