miercuri, 28 iulie 2010

Skate Event-august 2010


Pentru cei interesati de Skateboarding si in general de cultura urbana se anunta un Mega-event intre 12-14 august 2010 in parcul Tineretului din Bucuresti.

Eventul este organizat cu ocazia deschiderii celui mai mare Skate Park din Estul Europei si timp de 3 zile cei pasionati de cultura urbana vor avea parte de skateboardin,grafitti si muzica pe gustul lor.

Intrarea pt toate cele 3 zile,inclusiv party-urile care vor avea loc in fiecare seara  costa 80 de ron.

Pentru cei interesati am aici si ceva linkuri care va vor oferi detalii si in cazul in care ajungeti pe acolo distrati-va si pt mine deoarece  eu ,din pacate,  am sa ratez evenimentul. 

Go Skating!!!!

http://sk8ing.ro/category/evenimente/

www.steetheroes.eu

www.facebook.com/streetheroesfestival

www.myspace.com/streetheroesfestival

www.twitter.com/streetheroesro

p.s: sunt cu pluta rau la post-ul asta,scriu numai aiurea...scuze,prea multa bloggereala,am corectat intre timp greselile:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu