miercuri, 28 iulie 2010

Marioara Brescan- director in C.N 'Grigore Moisil'

Ceea ce parea a fi la inceput doar un zvon s-a transformat in certitudine: Marioara Brescan este noul director de la Moisil. Inca dinainte sa se termine tot circul cu Bacul anulat si elevii 'solidari' de la Moisil, se preconiza ca domnul prof. dr. Sorin Valerian Lungu va fi inlocuit la functie de doamna prof. Brescan. Cu totii asteptam sa vedem cand si daca acest lucru se va intampla, dar ne dorea sa nu fie altceva decat un zvon(cel putin din punctul meu de vedere lucrurile stateau asa). Cand, in cele din urma am avut ceritudinea ca acest lucru s-a intamplat, si anume in momentul in care am tinut in mana un document eliberat de scoala si semnat de doamna Marioara Brescan, nu am stiut daca sa plang vremurile trecute sau sa plang de mila mea si a celorlalte aproape 700 de suflete Moisiliene.

De cand cu aceasta veste, viitorul in Moisil nu mai suna,pentru ca face zgomot si vom fi fericiti daca vom auzi macar soneria pe holurile sale intunecoase. Incepand din septembrie 2010, probabil vom avea program de liniste pe holuri,iar deviza noastra va fi 'Capul plecat, sabia nu-l taie!' dupa modelul oferit de noul nostru director(cine a facut matematica cu domnisoara intelege la ce ma refer). Din septembrie in scoala li se va interzice tablelor sa scartaie si cretele nu mai au voie sa fie intregi, o sa existe o lege care o sa ne interzica sa apasam pe markere si probabil daca vom respira ceva mai zgomotos vom avea nota scazuta la purtare.

In sfarsit C.N 'Grigore Moisil' Onesti o sa isi merite numele de 'Mica Bastille'' iar eu stau acum si ma intreb: 'Fratilor, pe cand se pregateste o noua cadere a Bastillei?'

Un comentariu:

  1. Scuza'ma,dar domnisoara e director pana la inceputul scolii,cand va fi ales altcineva.And don't take it so hard,daca tot ea ramane va avea alte preocupari decat sa ne faca viata un chin.So chillax :)

    RăspundețiȘtergere