duminică, 10 aprilie 2011

Friendship Statement...

Mda, o să încep cu două paranteze care nu ştiu exact cât de mult îşi au locul aici, dar presupun că nu totul trebuie să aibă o explicaţie logică.

1.Mi se tot zice în ultima vreme că sunt ceva gen " Facebook addict" şi că aş muri o săptămână fără internet. Trebuie să dezmint din capul locului aceste acuzaţii. E drept că pot fi găsită on- line mai tot timpul, dar asta nu înseamnă că stau cu ochii lipiţi de monitor 25/24; asta înseamnă că îmi deschid pc-ul,mess-ul si FB-ul si le las aşa în timp ce îmi văd de treabă.În altă oridine de idei, e adevărat că în ultima perioadă am fost "insider" şi că am putut fi găsită mai mult în faţa monitorului decât pe străzile oraşului/oraşelor; ce să-i faci!, iau şi eu o "pauză", care nu e literalmente pauză, dar între pregătire, şcoală, pregătire se dovedeşte că cel mai bun lucru din lume este somnul sau un clasic(film). În concluzie, mi-ar fi incomod fără net, dar n-aş muri; dacă mi se ia, însă telefonul şi cafeaua, ehh! atunci merge să faceţi o rezervare la pompe funebre.

2.Tot legat de Facebook: da, îl folosesc ,dar o fac strict pentru scopul cu care a fost creat şi anume ca mecanism de socializare şi, de ce nu, ca mijloc de informare. Nu am fermă şi nici alte dureri foarte populare, deci şi addict să fiu sunt social addict şi nu pseudofarmer(no offense pt cei care au fermă, dar să fim serioşi 80% din voi nu au văzut în viaţa lor o vacă vie şi nici nu ştiu care e diferenţa dintre greblă şi lopată.)

Acestea fiind zise, pot să trec la ceea ce aveam de spus iniţial.


Acum ceva timp, mai exact pe 24 februarie, în timp ce răsfoiam nişte pagini Facebookereşti, am dat peste o chestie tare drăguţă despre prietenie. Nu avea titlu, aşa că am numit-o "Friendship statement" şi am copiat-o cu gândul să i-o arăt unei persoane foarte dragi mie. Cu acelaşi scop o scriu şi astăzi aici, pentru toate persoanele dragi mie, pt că prietenia adevărată este atât de lipsită de prejudecată şi oarecum... amuzantă.(da! o să întelegeţi ce am vrut să zic după ce veţi citi!)

Aşadar, citez:

1.When you are sad, i will help you get drunk and plot revenge against the sorry bastard that made you sad in the first place.

2.When you are blue, I will try to dislodge whatever is choking you.

3.When you smile, I will know you finally got laid.

4.When you are scared, I will rag on you about it every chance I get.

5.When you are worried, I will tell you horrible stories about how much worse it could be and how should you quit thinking about it!

6.When you are confused, I will use little words!

7.When you are sick, stay the hell away from me until you fully recover. I don't want whatever you have.

8.When you fall, I will point and laugh  at your clumsy ass and then I will think about helping your dumbass  up.

This is my oath. I pledge it 'till the end. " Why?", you may ask... Because you are my FRIEND.

Remember: A good friend would help you move on. A really good friend would help you to move a body. Let me know if you ever need me to bring a shovel!


Trebuie să recunoaştem că lucrurile s-au schimbat şi într-o lume care se mişcă atât de rapid, absolut nimic nu este constant, nici măcar valorile. Noţiunile de prietenie şi iubire  sunt aceleaşi, dar conţinutul diferă de la o generaţie la alta. Cum zicea şi Nora Iuga, adaptân puţin citatul original: "Prietenia, iubirea, (poezia) nu cer dramă, nu cer suferinţă, negru şi doliu." Ce-i drept la vârsta asta avem tendinţa să vedem totul ca pe o mare dramă, dar dacă ne-am schimba puţin perspectiva am vedea lucrurile exact asa cum sunt: simple, pure şi nealterate, amuzante,chiar. Da, iubirea şi prietenia pot fi trăite la cote maxime şi atunci când nu storc lacrimi. Hai să nu mai fim masochişti, trebuie să recunoaştem că putem iubi la fel de intens şi atunci când râdem în hohote, nu numai atunci când plângem cu lacrimi de crocodil şi ne înecăm amarul în vin ieftin.

în concluzie, apreciaţi simplitatea şi frumosul vârstei pe care o aveţi şi iubiţi sincer şi vesel!

Un comentariu: