joi, 21 aprilie 2011

Pro happiness!(despre oameni şi gândurile lor)


Vacanţa: pentru majoritatea oamenilor- perioada ideală în care ai tot timpul din lume să visezi cu ochii deschişi şi să te scarpini în buric toată ziua; pentru mine- perioada care mă ţine în priză la 3.80, 20/24. Singura diferenţă este că nu trebuie să mă trezesc chiar dimineaţă, iar asta înseamnă că îmi pot petrece nopţile făcând ceea ce nu am timp să fac ziua.


Aseară am ales(defapt, nu ştiu dacă am ales, dar s-a întâmplat) să citesc bloguri, timp de vreo 3-4 ore. Când am simţit că mă lasă ochii, am dat shut down şi m-am dus la culcare trăgând concluziile. După ce am citit peste 40 de bloguri, uite la ce rezultat am ajuns: 

1. Tinerii români sunt într-o depresie cronică: majoritatea suferă fie din dragoste, fie pentru că au 16 ani şi regretă lucrurile pe care le-au făcut sau pe care nu le-au făcut, de parcă mâine e ziua judecăţii de apoi şi nu mai au timp să recupereze, fie pentru că au constatat ei că trăim într-o lume atât de rea, pe care, din păcate, nu o pot salva pentru că nu au super puteri, ca eroii din desenele animate ş.a

2. Tinerii români sunt excesiv de introspecţi *rezultă*  multe motive să te dai cu capul de pereţi că viaţa ta e de tot căcatul atunci când stai 6 ore să te gândeşti că poate eşti prea impulsiv şi poate că uneori nu gândeşti destul şi dacă e bine să simţi ceea ce simţi şi dacă ar trebui să îi spui şi dacă să fugi de acasă sau să iei o supradoză de paracetamol cu vodcă este soluţia problemelor tale.

3.Tinerii români sunt nişte oameni foarte talentaţi: coastă din coasta lui Eminescu; păcat că ai impresia că sunt singurii supravieţuitori ai Apocalipsei, descriind decât scenarii fataliste despre cum mai rău decât este acum nici că poate să fie. (nu am nimic cu romantismul ca şi curent, dar e cam demodat pentru vremurile în care trăim, cu alte cuvinte, fiecare epoca cu clasicii săi).


Ideea este, oricum, că deşi sentimentele îmbrăcate în doliu sunt foarte expresive suntem cam tinerii să vedem totul atât de întunecat, că lumea asta, oricât ar fi de rea este cea mai bună şi că poate optimismul este ceea ce trebuie pentru ca schimbarea de care toţi avem nevoie să nu mai întarzie să apară.


În concluzie, haideţi să fim Pro Life, Pro Beauty, Pro Youth, Pro Optimism şi Pro Happiness! pentri că lumea merită oameni mai buni şi mai fericiţi, mai raţionali şi mai împliniţi!

Be positive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu